Halaman

Khamis, 5 Februari 2009

sambung stori bengan giler...

Mama dara: mami kata gini...
Mama dara: SAPE YG POTONG PENDEK BENGKUNG BIRU MANJA TU..ANAK ALANG LA TU...CUBE TANYA SIAN MANJA...SMS PN XNK JAWAB
Mama dara: haaa....ko baca le...
Mama dara: yg aku xtahan anak alang la tu...

geram aku bace sms mami ni. aku x taw lah anti tau ke idak psl msg mami ke ibu nih. cume aku nak taw je, ape perasaan anti ye kalo die taw ape yang mami hantar sms kat ibu? anti lebih ariff perangai mami tp nape suke betol babitkan org x berkenaan dlm sesuatu isu?

aku sian kat ibu. anak2 ibu terutamanye si debab, banyak pendam perasaan kot bile die tau ibu die kene hentam sms dsb ngan mami. bukan skang ni berlaku, dr dulu lagi. Mami suke berlebih dlm sesuatu hal yg sumtimes x berkenaan pun dengan die.

cubelah letak kan diri tu sebagai IBU tanpa suami? kite kene pk nape ibu selalu bz kan diri die? ade ke kite tau betapa sunyi nye ibu, sedih ke die? kite belum lagi rase ape yang die rase skang ni jadi jangan lah senang nak menghukum ibu tanpa usul periksa? memang ade kalanye ade betul dan tidaknye yang ibu buat tp kite tau ke ape yg die pk? ape yg die rase?

aku bukanlah berat sebelah. aku sayang sume makcik2 n pakcik2 aku. tp, sedih kalo bende2 remeh ni masih berlaku. yang aku pelik, mengapa ibu je kene?

kepada anti, elin bukan nak cari gaduh. cume elin pelik, nape hal yg sekecik ni pun, anti nak bgtau mami. anti suke ke tgk mami marah2 ibu? ibu tu kan kakak anti? kalau anti dpt sms macam kat atas tu drpd mami, ape yang anti rase?

maafkan elin anti..elin bukan nak kurang ajar atau biadap. maafkan lah.

Tiada ulasan: