Halaman

Sabtu, 26 November 2011

selepas mayang sari resort

Ingatkan pas bermlm kt mayang sari, kitorang plan nk balik Nilai. B4 balik tu, singgah lunch kat kepsi PD. Mase dh abes lunch, aky cakap kt mr. Rain, shian pulak bebudak ni x puas mandi toyam. Mr. Rain cakap die x kisah nk stay semlm lagi kalo aku pun xde masalah. So, kate sepakat diambil, kitorang nk stay lagi smlm.
Pas makan, kitorang singgah beli baju utk wedding kawan mr.rain ari sabtu tu. Yelah, mane nk bwk baju extra kan? Dah beli baju sorang satu, kitorang terus cari tempat nk bermlm. Malas nk pk banyak, terus belok masuk je corus paradise. Nasib sangat baek, ade bilik n dh bole terus check in kul 1 ptg. Alhamdulilahhh. . .
Maka bersuka ria la anak2 kami kt situ. Hehehehe. . . X sangka plak, opis kazen aku pun buat family day tempat yg same tp kazen aku dtg ari sabtu esoknye.
Tempat memang best sesuai la ngan rate die. Cume service housekeeping je slow. Tp, x pe, leh dimaafkan lagi. Ari sabtu tu, mase breakfast, aku bersemangat la tggu kazen aku sampai. Anak2 pas bfast terus ke toyam. Mase kitorg nk checkout, dapat kol dr mama. Anak kazen aku masuk wad kene denggi. Laaa. . Patut la x sampai2.
Pas check out, kitorang g wedding besfren mr. Rain. Pas g wedding, baru la kitorang g melawat anak kazen aku tu sampai la maghrib.
Begitula kisahnye cite kami anak beranak. .
Sekiannnn. .
Published with Blogger-droid v1.6.9

Tiada ulasan: