Halaman

Isnin, 7 Februari 2011

Berkelah kat Lubok Manggis

Hai olsss!!!Best ek coti lelama neh kan? Eh, korang coti g mane? Aku x la jalan2 sakan cuma dekat2 sini je. Raye cina pertama tu, aku ngn Rin angkot skali adik2 die, g basuh umah nilai. So, satu ari je abih kat situ jela. Pastu balik dari Nilai terus ke Setapak, ade sepupu Rin tertinggal kunci kete kat Country Heights. So, kene la tolong amikkan spare key kat Setapak. Naseb jalan lenganngggg!!

Esoknye, shortcutnye plan, kitorang ke Lubok Manggis kat area Hulu Langat. Oklah tempat die. Just nice. Tepi jalan je pun. Lagipun, kitorang neh bangsa x kesah mane tempat pun. Asalkan sedap mate memandang, bersih n kemudahan pun senang, orait jeee!!Janji happyy!!! Kitorang pegi 2 buah family je. Family aku ngan family sepupu aku. itu pun riuh mcm tempat tu, ko je punye kan? hahahahahah

Jom layan pic!!


Air kat sini memang bersih, arus pun laju je. Sesuwaila nak wat drift..hheheheh...Kat situ ade pondok2 yang bole kite sewa. Rege lam RM10-RM30. Yang RM30 tu besar lah skit. Ala, bukan ape, setakat nak baring2, tukar2 baju, boleh lah.
Titi gantung tu laluan nak keseberang sungai. Orang pun x ramai. Almaklumlah, ari jumaat kan? sepupu aku tu, yang tgh golak bosa tu, die ade kenangan SUA KOYAKKK!!! Hahahahahah...adoihaiii!!! apolahhh!!
Dak Kimi ngan Dhia n sepupu die,mandi x hengattt ye. Mak-mak sume dh surrender, die elok je berenang2 kat air sojuk tu...

Kitorang balik dalam kul 4.00 petang. Malam nanti ade agenda lain pulak...

Tiada ulasan: