Halaman

Khamis, 29 November 2012

Merahnye Makngahh...

Finally, kawen gak kazen aku ni. Setelah menempuh onak dan duri, lautan bara..chewahhhh!!ke jinjang pelamin jua. Kazen aku nikah 17/11/2012, la ni br rajin nk wat entry. Theme color? sendiri mau ingattttt!!

Jom tgk ape yang ade...

Aku ngan kazen, cucu arwah makwan aku yang sulong. Along. Dress yang aku pakai, aku beli kt Mak Jah Closet, murah je RM50. Eh? ade yang tanye ke? 
 Pesal aku amik gambar angkat kain dress? sbb labuh ya rabbi!!!!dah la ujan, kain jenis berat....menjalar sudaaa!!

 Meja makan perantin.

Ini la perantinnye...


Perantin berarak naik kete. 

Pengapit nek kete belakang.

Flower gurl folo dr belakang? ape suda jadiiiiiiii?comel x Dhia? hihihihi

Barisan flower gurl yang ade...yang sorang tu pesal agaknye?

Flower gurl n flower boy br beberape ari bersunat.

Di pelaminan...

Sebahagian drpd kami....

Ni ape hal nii?

Tukang jaga doorgift, kejap ade, kejap xde...

Gambar2 selingan....ehemsss...



Ni la my mum...magic kan? baju chili red, tudung blue? innnn...sangattt!!

Inila la ibu saye a.k.a mak Perantin. Dalam famili kami, no maklong, no makngah, no maklang. Kami panggil mama, ibu, mami..

My aunt yang seputing katenye si Mashikkk n my kazen2.

May pakcik n kazen

My mami n jiran tetangga

Pelaminnye

Baru suda nikahh...

Tiada ulasan: