Halaman

Selasa, 15 September 2009

List persiapan raye..

Baju melayu aimar- siap (kaler merah Uuuuuu!!!)

Baju kurung dhia - siap (pakai yg makcik kecut bagi taon lepas, dulu besar sgt so skrang dh bole pakai kebetulan theme color kami MERAH..)

Baju gown/tshirt/jean aimar & dhia- siap!!! (ni ade yg aku beli, nekma beli kan, papa pun ade beli b4 pose dulu, ade yang makcik2 dorang belikan. Siyeeesss!!! byk giler baju anak2 aku taon ni...alhamdulilah, terima kasih daon keladi.)

Baju melayu papa- blom beli (papa kate nk tggu turun rege abis-abisan baru beli, bole?)

Baju raye mummy- dh beli 2 psg (adakah beraya sakan aku di SIJANGKANG?)

Kasut raye aimar & dhia- siap (b4 pose dh beli.)

Sandal utk nekma- dh beli n dh bagi semalam. (nak beli Scholl, gile babas mahal!! aku beli made in BATA je..x pelah, janji mama suker!)

kuih raye- taon ni aku dpt byk dr bos2 so dh jimat aku beli 2 bekas je. (time aceh bos2!)

angpow raye- on the way nk packing...


bole kah aku tepek pic baju2 raye anak-anakku kat cini? eh? apesal aku tanye? ni blog aku kan, aku punye suker leeee..ade aku kesah?

3 ulasan:

Jiejah berkata...

sakannnnn...ni baru syokkkkk nye rayerrrrr hehehe

hatiberbunga berkata...

bestnya..! tema merah gitu! wajib tempek gambar nanti ni. hihi..

Hot Mummy berkata...

jiejah, raye mesti sakan beb!!!!walaupun pose x cukup 30 ari...hehehehehehe