Halaman

Isnin, 23 April 2012

Panty liners

Korang gune panty liner? Serius b4 ni aku x penah gune panty liner sbb x biase n rimas mungkin? Mase peknen kan Sara, aku kene keputihan yang gile kejam!! Melimpah2 mcm nak mati tp nasib belum mati....hahahah!! Mase peknenkan Kimi mild aje keputihannye, pehtu peknenkan Dhia dah major skit tp masih leh tahan. Mase tu x pandai lagi cr panty liner ni. Just tukar2 panties je. So, mase peknenkan Sara, aku dh bersedia akal dan mental mencari alternatif utk kurangkan keputihan ni. Aku dah x larat la nak pakai ubat jolok tu gile pedih!! So, disinila bermulanye era panty liner aku!hiihii...memule try libresse tak berkenan sbb sangat thin n lebar. Pehtu try KOTEX mcm pic bawah ni. huuhuhuuh...memey mujarab beb!! xlah ilang terus keputihan tp mengurangkan la. Alhamdulilah..kurang skit masalah pepek basah.

Ini panty liner yg aku gune mase peknen. Longer n widerrr!!! sangat comfortable! 
 Dh bersalin pulak n dh lepas abes darah nifas, terase mcm janggal x pakai panty liner ni. So continue la gune brands yang same. Padahal masalah keputihan dah xde sbb aku kene time peknen je. Owhhh hazab!!! Last month g soping moping, owh!!KOTEX ade kuar panty liner yang baru. Masih longer n wider BUTTTTTT ade daun sirihhhh!!ohh mann!! Mari kite try!!!

ok, konklusinye? sangat hebatttt!! pepek saye sentiase wangi n lembab!! tp plus makan Jamu Mak Dara la kot? hahahahahah...anyway, thanks KOTEX!!!!

eh, korang belum try? try la ek?

Tiada ulasan: