Halaman

Isnin, 7 Mei 2012

Ade beza kah?

Ni pic2 aku ntah mase bile ntah. Ade yang aku ngan family, ade yang kt opis, ade yang aku sukan n ade yang aku santai. Okla, aku mengaku, aku jarang letak pic yang aku rase mcm menjolok mate. hahahahah...mcm x pakai tudung ke (0f coz la kan?)

Pic ni mase aku ngan family. Ok je kan? xde yang ganjil kan?

Yang ni plak mase aku dinner opis n mcm ni jugak la gaya aku ke opis.Mmm..pun bese je kan?
 Same gak yang ni, opis hour, ini la aku...
 Yang ni plak, gaye aku bersukan. Xdelah gah sangat kan? nak vaasss sangat, jauh sekali la kannn?

Aku pakai camni, kalo kat luar, jeans n tshirt. Maknenye, ngan sedara mara atau kazen2. Ok je kann? xde la kuno sangatttt!!hahahahah

Tapi, ape masalahnye, kalo aku letak pic aku ni kat FB? Ape nak komen? gemok kah? ape yang ganjil ek? cekci kahhh? hahahaha...menyampessss!!!!
nk tgk? sure korang menyampesss punye!!!
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
``

xjauh beze pun kan? makin boolaaatttt ade lahhh!!huhuhuu..ank dah tigo, mano x melaut spare tayar sane sini!!!sedeyyyy!!!

Tiada ulasan: