Halaman

Selasa, 11 September 2012

Majlis merisik sang kazen.

Hari Sabtu lepas, kazen aku ade majlis merisik. Majlis wat kat umah ibu la kan. Kecik2 je majlis nye. Gambar rombongan sebelah lelaki, x de, yang ade gambar aku. Hahahaha..gambar kazen yang kene risik pun, ala-ala je...heheheheh


Aku ngan dekna, kazen yg dok kat Shah Alam. Mase ni, dorang tengah berbincang kat dalam, kitorang berbincang la kat luar...

Hantaran ke? yela kot hantaran...3 dulang dibalas 3 jugakk..


Adegan selingan sudah pasti yee tuan/puan.

 Aku ngn Pakteh, dok kat Seremban 2. Eh? ade orang tanye ke ape ni?


 Dua gambar sama tp x serupa..tengok sendiri sudahhhh...

 Aku ngan Fitri, hubby dekna. Terer gangnam wei die ni..terkesima akuu...

 Pic ni paling mahal dalam sejarah idop aku n dekna. Sebb susah nak bergambar ngan Pakcek aku ni. Dh la susah nak bergambar, nasib DIA ADAAA TENYUMMMM...

 Haaa..baru ade gambar yang dirisik tu, kazen aku yang duduk kat bawah tu la yang dirisik..Insyaallah, bulan November ni majlis bertunang dan nikah, sekali jalan....


Tiada ulasan: