Halaman

Ahad, 17 Mac 2013

Semangat Lahad Datu!

Semalam last minit plan g PD. Cari2 kt internet jumpe la satu apartment yg murah katenye. Try sms brader yg jaga apartment tu. Sms je xlame pas tu bradee tu dh reply. Kate ade sebuah kosong kt Corus...rege rm180 apartment 2 bilik.
Dh namenye last minit plan..x tau nk ajak sape. So ajak je Pakteh aku yg dok kat Rasah,dh dkt pon kan. Kazen aku pon dtg gak dr shah alam..anak pakteh aku jugek.

Aku ni kan selalu plan last minit tp kali ni ade peningkatan skit la. Nak ke apartment tu jalan die berdepan ngn tebing ade pokok2 lagi..rimba gitu. Aku dh seram dh..dh la laki aku x de. Memula jumpe brader Mus tu nk amik kunci n byr duit. Jumpe je..amik kunci xde isi borang bagai. Kate brader tu..private apartment camni la kak. Iyo kan je lah. Dpt kunci terus tgk bilik..redup jw onthe way nk kebilik. Aduii... skali masuk je.. alhamdulilah..xde la teruk sangat cume berabuk je. Ade dapo complete ngn pinggan mangkuk..microwave,cerek,aircond,astro. Balkoni plak mengadap laut. Oklahh..byr pon murah n last minit kannn...

Weiii..panjang giler aku cite pd padahal xde gambar. Gambar ade tp kat tab,mls nk bluetooth.

Ok..sambung kisah kat muzium tentera darat ni. Ni mase nk balik bangi dah..anak bujang rekues nk g muzium ni. Layankan ajelah..
Sape kate muzium tu xde peminatt? Parking full okkk...
Tapi..eloklah bawak bdk2 kesini..biar die tau susah senang askar kite dulu jaga negara kite ni. Baru reti bersyuko skit..

Korang singgah la..free jer.. amik gambar pon seronok..byk kete2 askar n kapal terbang. Ade satu tempat tu..ade name2 askar kite yg gugur dulu2. Ade satu tiang tu lom ade name..maybe utk askar kite yg baru meninggal dunia semasa ops Lahad Datu aritu.

Jom layan gambar.

Tiada ulasan: