Halaman

Sabtu, 11 Mei 2013

Anniversary pressie.

Ari tu kan kitorang nye anniversary. Tahun ni memang blur seblur2 nye, nk bg hadiah ape. Hadiah kitorang xde la mahal2 sangat. Kalau mase tu ade rezeki lebih, lebihla skit hadiahnye. Kalo sederhana...sederhana la jugakkk hadiah die. Hahahah..tp aku yg selalu bg yg sederhana tp Mr. Rain yg selalu kena paksa bg aku hadiah yg luar bese sederhana. Hahahahha... xdelah. Aku x sekejam tu beb!
Tahun ni aku bg Mr. Rain satu set wangian je la. X tau dah nk bg ape. Satu peel yg aku x gemorr kt Mr. Rain ni..kalo aku beli die hadiah yg die rase mahal gilerr..die akan simpannnnn wat pekasam. Sayang katenye. Huhuhu...
Aku plak kontra ngn die. Mahal ke murah ke sume aku bedal pakai atau guna. Sian die kan....hahahaha..sbb aritu die ade cakap..mase die bujang, die xreti beli barang die mahal2. Dah kawen ngn aku baru die reti. Dasat kannn aura bini die ni. Bukann ape...Mr. Rain ni keje slalu outstation berari2..cr duit katenye. So pada aku...wat ape cr duit lebih tp nk gembirakan ati anak bini je kan. Keje penat2 tp kehendak sendiri disekat2. Mane bole mcm tu...sume kene fair n square kaedahnye. So dr situ la kot, Mr. Rain pandai beli barang2 yg bole dikatakan mahal tp berbaloi2 katenye....hihihuhi..

Contohnyee...semalam kt Alamanda, die beli pouch bag lebih rm200 brand kickers. Hasil rasukan aku...wiiiwiiwiiiwii..br rm200 jeeeee kannn?

2 ulasan:

green apple berkata...

Hepi anniversary laling!

Hot Mummy berkata...

kakak diana!!!
thanks 4 visiting my bloggg!! terharu sesangatttt!!!