Halaman

Isnin, 21 April 2014

Cite ari sabtu

Dalam xde air pun sempat je makcik buat kenduri aqiqah dh cuko jambul cucunye. Siap ade bb kambing 2 ekor. Tp itulaah..aku dtg lewat sbb tunggu budak2 abes ngaji baru gerak. So xde la gambar aqiqah. Yang ade..gambar mak gegurl..anak2 gegurl ngn baby2 je.

Akceli..makcik aku wat aqiqah utk 2 org cucu die. Sorang laki sorang pompuan. Yg ade dlm gambar ni....yang pakai rompers biru putih tu la cucu makcik aku. Uzair namenye. Dok Kuantan..kirenya setahun sekali la baru jumpe. Yang pakai romperz kelabu tu plak..cucu makcik aku yg sorg lagi. Die x terlibat dlm ini aqiqah. Cucu mak cik aku yg pompuan tu..omak die sombong..x campo orang. 2 kali aku jengah nak amik anak die...asyik berdokong je. Ntah die kenal ke idak aku ni kazen laki die. Aku perati je perangai ko ni...hahahahah...disebabkan mak ko sombong...tiada la hadiah untuk cucu pompuan makcik aku tu. Sumenye bg kat Uzair yg good boy!!

Yang pakai baju kelabu tu, baby Azhari. Dorang bertiga ni rapat2 je lahirnye. Meriah betul waris arwah hj.wahab n arwah hjh. Zaharah. Bersusun2 cicitnye. Ni lg 2 otw nk kua...tunggguuu!!!

Mehla layan gambar...budak bobot 2 orang ninkene buli ngan makcik2 sewwell dorang!!

Tiada ulasan: