Halaman

Isnin, 9 Jun 2014

Kisah di hari minggu.

Hari sabtu lepas, Mr. Rain ade sukan bowling kt Metro Point. Makanye, dok umah ajelah. Petang2 skit, mami tebar kolam dpn umah. Kemain suke budak2 bertiga tu berendam. Riuh rendah kt dpn umah. Sementara bdk3 swim2, aku masak spageti n gorengkan naget. Kang sure lapar paa berendam.

Dh sudah masak, aku pun join dok kt dpn tgkkan bdk2 ni berendam. X lama pas tu, pon!pon!pon! Kazen aku dtg serbu satu kete. Ambooooiiii!!main terjah je..naseb aku ade kt umah. Makin meriah la bdk2 ni..kazen dorg dtg join berendam.

Malam tu...makan2 sambil layan cite antu. Mr. Rain balik dlk kul 10, hasut dorg ni srh tido je sini. Dorang on je...kekonon esok pas breakfast baru balik Bangi.

Esok memasing bangun lambat, aku suruh Mr. Rain beli je breakfast. Pas breakfast, bdk2 layan xbox kt atas...Mr. rain mule la wat plan. Pegi karokkk pulakkkk!! Layannnn...

G karok pekeena 2 jam..pas karok, makan kt kedai Mamak je. Ptg tu, bdk2 ni ade taekwondo, naik plak Bangi. Sementara bdk2 g klas, aku ngn Mr. Rain sambung lepak kt umah Mak sedara aku plak...mak sedara pun mak kepada kazen2 aku jugakkk...

Alhamdulilah...seronok bile kumpul mcm ni.

Tiada ulasan: