Halaman

Selasa, 24 Februari 2009

~~~~Penat

Meeting soalan pagi tadi, berjalan lancar exspecially untuk Program Bioteknologi, almost done. Cume pening kepala, bile ade segelintir lecturer2 yang x taw atau buat2 x taw pasal meeting pagi tadi. Satu hal plak, nak mencari ahli2 yang degil nak datang meeeting.

Program mikrobiologi macam beselah kan? rumit macam tuan tanah die gaks. Dah lah tuan tanah x de, apelagi lah anak2 tuan tanah kan? sudahnye, satu pun x selesai lagi.

Program Biokimia plak, lagi poning palo acik! Ngan soklan final yang x siap satu hal campo plak ngan soklan mid sem. adoi!!! bercelaru palo acik ni lagi ha!!! acik ni dh 2, 3 ari menahan kencing. bukan tahan ye tuan/puan, terlampau bz sangat sampai lupe acik ko ni ha nak pegi 'membeser'!! (sebut slang nogori yo!).

Program zoologi, ok lah. tengok arr kan, sape chairman die kan? heheheheheheheh....

apepun, petang ni x bersambung lagi meeting nih....acik dh nak muntah2 tahap tapir dh nih!

1 ulasan:

cikaida berkata...

duh..dia komen pasal microbiology!!!
ni xsnang hati ni..
xpe2..akan ku pulang scepat mngkin berkhidmat..
ksian mama i tu..

hiks..