Halaman

Isnin, 2 Februari 2009

Percaya x?

Percaya atau tidak?
Nape lak aku wat entry title nih? Ontah lah...

Sumtimes org bertanye, rajin aku berblog @ aku x de keje sbb bley berblog. Bukan aku x de keje, ade. tp, aku dh tensen asyik berkoje. koje, koje, koje. maybe aku dh terlampau lame keje kat sini, dh start rase menyampah plak tgk student2 nih. tp, sian kan, kalo x tolong student2 ni plak. Aku x de best friend. Kawan yang aku ade sumenye x nak kuar berlibur tanpa somi dan anak2. Sumtimes, aku tingin nak berlibur ngan member2 tp xde partner. Bkn somiku x bwk aku ngan anak2 pegi berjalan-jalan tp aku nk gak gi jalan2 tanpa BOTOL SUSU!!
Teruk kan my request? tp, skang aku dh pandai, kalo somiku x de, kalo ade request g mane2, aku pegi gak ngan anak2 n mama. kalo nak tunggu laki aku, die bz. tp stil ade BOTOL SUSU!! uwaaaa...

back to my work, aku bukan x suka keje kat sini, malah tempat keje aku ni dh banyak berjasa kat aku. Aku dah dapat anugerah perkhidmatan cemerlang n anjakan gaji. Aku bersyukur.tp, environment aku ni dh makin lame makin x nak berkawan ngan aku. dengan kerenah student n lecturer kat sni, sabo ajo lah. Kalo aku ni jenis leleh, harus tensen. tp, aku ni jenis pendam. aku hepi sajork.

berblog salah satu cara aku mereleasekan tensen. now, ade hobi lain iaitu take a pic n updet my blog. walau bz mcm mane pun aku, aku ttap akan updetkan blog. so, x de lah aku tensen sangat.

kat umah pun, aku dh sangat bosan. x de mood nk mengemas umah, melipat kain n masak!!! boring betulll...nape ek? tp betul, aku boring semacam!!!!!

aku terasa mcm nak jadi baru! baru mcm mane? ntah? aku x taw tp aku dh bosan!!!sangat bosan!!!!!

wei, aku bosan taw!!! bosan tahap cipan!!!

Tiada ulasan: