Halaman

Jumaat, 6 November 2009

Kak Teh wedding's

Lame x apdet blog. Malas pulak dan lebih suke menebengkan diri kat FB. Bile tau Kakteh ni rajin singgah blog aku, kene lah aku apdet, kang sian lak kat die x de tempat nk ngulo...

Ok, let's start. Aku letakkan gambar kawin kakteh yg dh selamat menikah pada 10 oktober 2009. Majlis kat umah ibu kat Seksyen 3, Bandar Baru Bangi. Theme color- purple. Majlis dh mule havoc start Jumaat petang, ade session tukar2 baju pengantin n malam pulak session curi pengantin. (mane timbul cite curi pengantin ni?)

Ni salah satu baju yang dipakai oleh mak nenek ni. dh la macam cine, dimekap mcm ni lagi lah mcm cina Shanghai!!
ok, aku pun x tau mane dtg idea ni sebenarnye, main curi pengantin. sepatutnye, main curi pengantin ni, pengantin lelaki ni mestilah pompuan yg menyamar jadi pengantin lelaki. Dulu along kawin, aku lah jadi pengantin lelaki. Siap pakai songket turun temurun moyang aku wei...berasap. Tp, mase tu aku lom kawin, oklah.
seperti biase, adegan posing mosing melampau mesti ade punye. x sah kalo x de. untuk pengetahuan, kitorang keturunan hjh. zaharah memang meroyan kalo nampak kamera...occay!!!
ni ngan pakcik n makcik2 yang turut gile glamor mcm kitorang!!! wakakakwakakka..we love u ols!!
Ini lah pelamin persinggahan- theme purple.

Hantaran dari pihak pompuan...
Selepas diijabkabulkan. Hafiz ni nampak je bouncer tp emosi jugak ek? Yelah, arwah ayahnye baru meninggal dunia sebulan b4 kenduri ni. Mane x sedih kan? Tapi, dulu laki den, arwah emaknye meninggal dunia lagi 9 ari kitorang nak menikah, selambe je muke die. aku plak yang merebeh tak tentu pasal!! (dalam ati sape yang tau an!an!an!)

Ni time bersanding..so sweet dis couple, same cantik, sama padan, sama chubby, sama merimbun....
Dh blog aku, mestilah kene tepek gambo anak-anak den kan?
Aqilla n Amry- flower girl n flower boy!!
Mase nak potong kek. Yang dua orang menyebok tu, my kupu-kupu. X tau mane satu yang jadi pengapit...
Walaupun aden x jadi menikah, aden totap ngan gumbira ngan gimik muka aden ala-ala chipmunk tercirit buah pinang...dan yang kat belakang seperti biase (kali ni elok skit gambar die...ekekekeke) PEACE WITH BOTOL SUSU!!
Pas abih kire duit...ye ke kire duit? sesi merengneesss dh sampai!! main ombak-ombak plak!! nenek2, makcik2 dan kitorang yang memang dah sedia mereng tentu lah join kan?...Yippiee!!
Door gift!! Pic untuk sape yang tak datang...bior sakit ati!! hahahahahah..tu baru luar, belum tgk isi dalam...sawan ko!!!























Tiada ulasan: