Halaman

Jumaat, 27 Mei 2011

Berhenti membuat baek....

X baek kan, kalau kite buat baek tp mengharapkan balasan?

X baek kan, kalau kite caring kat orang dan mengharapkan orang yg same caring kat kite balik. (Sebab ade ramai lagi yang sudi amik berat pasal kite jugakkan?)

X baek kan, kalau kite membeza-bezakan kasih sayang sesama anak-anak atau anak buah kan?
(X pe, ade pakcik dan makcik yg lain amik berat pasal anak2 kite kan)

Apepun, AZLINA HJ. SULAIMAN berhentilah berbuat baek kepada orang yang x ingin nak berbaek denganmu...kerana setiap langkah kau cuba untuk menjaga keharmonian sesama keluarga tp orang lain tidak, ape kah gunanya?

Aku bukan pendendam malah x ingin nak mengungkit kisah lama sebab tujuan utama aku sekarang hanya nak kan semua orang gembira. TAPI APE YANG AKU DAPAT?

4 ulasan:

puan nina berkata...

ntahla..kadang-kadang tak berbaloi nak buat baik dgn org mcm tu..tapi sabar ajelah..

Hot Mummy berkata...

tima kasih puan nina.

abglan berkata...

Kengkadang buat baik nie bukan pekara memenatkan, tak memudaratkan contohnya senyum... :). Kalau boleh buat baik.. buatlah kebaikan. Kalau bukan manusia yang membalas kebaikan, Allah tak pernah lupa kepada kita kerana Dia yang Maha pengasih lagi maha penyayang.

PinkLuscious berkata...

hummm..org ni kdg tu xnampak baik kite.~