Halaman

Isnin, 6 Jun 2011

Bertunang? Ngan sape? HALUSSSSSSS!!!!!!

Malam sebelum kejadian...mari kite rempuh pelamin die!!!

Anak tuan rumah pun same merempuh? Pelamin sangat sweet..
Kitorang yang kepenatan drive dr Sik, Kedah ke Senawang..hahahhaah..jemm giler wehh!!Naseb ade Highway LEKAS terus cantas ikot Nilai...
Khemah tu adegan diwaktu pagi..Kimi antara yang paling awal bersiap sempena nak meraikan kedatangan rombongan Kuala Berang..
Along pun sampai terus bekfes. Isi perut dulu sebab dia kan KETUA PENANGGAH!
Mase neh rombongan lom sampai...
Posing jangan x posing!
Ntah apela yang dibisingkan makcik2 tu, keje x jalan neh makcik!!Kat khemah, tukang jaga doorgift dah lesap tu!
Ni la bride to be nye...tunang dulu ye. Tp, kalo diakadkan terus ari tu sonang!
Makcut, dressing ko x ikot tema so payah skit la nak jadi suntingan orang!!!hahahahaha..pulun la bape byk sirih pun makcut!!!!
Goli denn!!!
Tu diaaaa!!Rombongan 15 buah kete dr Kuala Berang. Kete sume bajet lawa n mahal.
Makan time!!Orang lain sume minum gune gelas tibe time Banglong angkat MUG terusss!!!
Inila si HALUSSSSS nye. Hensem? X...manis je!Suke2 aku je kan? Janji masyukkkkk n mampu melampiaskan high taste si SAyANG!! huahuahuahuaa...
Yang baju kelabu n oren, mak ayah pengantin to be...gumbira hati ku dapat bakal menantu SOJANNN!!! Famili Kuala Berang memang sporting!
Jangan runtuh pelamin sudah!Aku pun cuak2 biawak dah time tu!
Selingan...loving couple- Pakngah n Makngah..
Selingan...

3 ulasan:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

tunang...ingat kawin tadi ..comel sangat..kenduri pun bukan main meriah lagi...

Hot Mummy berkata...

orang bertunang skang neh dah mcm nak menikah dah kan?

penpencil berkata...

uhuuuu...suke this en3 :)