Halaman

Isnin, 6 Jun 2011

Hadiah besday saye!!

Semalam ke Nilai 3 semata-mata nak beli hadiah neh je. Yang besday bulan 12 pun same jugak menuntut. Pas beli singgah minum kat area Nilai 3 jugak sambil 2 beradik neh mengetest hadiah dorang.

Dah puas ngetest kat kedai sambung pulak kat depan umah sampai la ke Isyak. Suke ati x hengat!!
Bila nak simpan sudah pening pale. Mane pulak nk disimpan. Dalam umah je dah ade 2 basikal tambah lagi go-kart n vespa neh pulak, maunye aku tersadung neh kang!!

3 ulasan:

aanie berkata...

perghh..banyaknya...tak tau nak naik yg mana tu...hehe...

Hot Mummy berkata...

huhu..aanie, alhamdulilah, rezeki anak2.

as cHubby berkata...

bley ar boboy pinjam go-kart abg aimar..ekeke... =)