Halaman

Jumaat, 21 Oktober 2011

my hobi

Mase kt umah lame, fm neh sume aku tampal kt fridge. Sampai bercalar balar dh fridge aku tu. Bile dh pindah umah sendiri, aku spendkan satu ruang utk aku hiaskn fm aku neh. Sayang ooo. . Kebanyakkannya aku dapat free je. X kesahla luar atau dlm negeri. Ini pun ade yg dh pecah2. Aku tau musti ade lg peminat tegar fm neh kan? Maybe lagi byk collection dr aku. Hihihi. . X kesahla tu.
Fm neh, kalo x org sedekah, aku beli je. Selalu kt uptown-downtown, byk pilihan.
Published with Blogger-droid v1.6.9

3 ulasan:

[leily.laily] berkata...

wah, manyakner FM..
mommie ada 2,3 ketul aje..
tupun salu si alya yg men & letak merata2.. huhuhu

Hot Mummy berkata...

Mommie pun minat jugek ke? Hihihi. . Saya minat sungguh!

Sidratul Muntaha berkata...

meriah!!
ahaha.
fm aderlah mgm kegilaan!