Halaman

Khamis, 15 Mac 2012

Cincin peninggalan. .

Korang penah dpt barang drpd org yg kite sayang tp die dh xde kat dunia ni? Maybe ramai yg ade kan. Samela mcm aku. Semlm mama bg cincin arwah makwan aku. Mama ckp, mase arwah makwan masih sihat, die sempat bgtau yg cincin ijau utk aku n cincin berlian putih utk along aku. Alhamdulilah, dpt gak aku simpan walaupun cincin tu x la rege puloh ribu tp sangat bermakne.
Nak tau kenape aku ngn along aku je dpt? Sbb mase kecik, kitorg dok kg so atok ngn makwan la yg bela kami. hihihihi. . tu yg spesel skit. ok, cincin yg belah rotan tu plak, arwah mak mentua aku yg punye. Tp bukanla die bagi, adik ipar aku yg bg mase arwah mak mentua aku dh meninggal. Sekarang ni jari aku ade dua bentuk cincin peninggalan orang yang sangat aku sayang. Insyaallah, cincin ni akan aku jaga bebaik. Mungkin satu mase nanti, bole pass kt Dhia n Sara pulak.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Tiada ulasan: