Halaman

Isnin, 12 Mac 2012

Water Theme Park, Gold Coast Morib 1

Cuti sekolah kan? Jom jalan-jalan. Kali ni bercuti dekat je, kat Morib nun. Tempat baru katenye so harusla coba kan? Papa gi booking siap wat site visit lagi b4 booking. Rege not bad, bole la sesuai ngn tempat die kan? Jom layan gambo..


Kitorang amik studio suite. Sangat luas dan comfortable. View punn ok daripada dapat view parking kete kan?

B4 turun mandi, amik gambo dulu.

Tgk Dhia, die amik gambo mcm tu, nampak die dah anak dare ek?

Dhia

Kimi & Dhia- Abang n Kakak

Haa..baru ade pic Sara.

Mase ni nak kuar g dinner. Kekonon berlagak nak makan kat dalam tu je. Sekali tanye RM40 sorang dewase n RM29 utk child. Mampu? Memang mampu tp dorang baek ati,kasi tgk lauk dulu. So, pegi tgk lauk, Rain kate standard Mami masak je. Weiii...aku masak standard hotel weiii!!kahkahkahakah!! Lauk dinner die bese je, so kite makan kt luar je lah. Drpd aku mengabiskan RM120++ utk makan kt situ baek aku makan seafood, baru RM80 jerrr!! puas atiii!!

Ni kat lobby hotel. Cantik lobby die.



Yang ni mase breakfast. Menu hotel ni rase aku sume same mane2 hotel. Sedap ngan x sedap je la. Aku no hal, asal leh masuk tekak, sumbat ajee!!

Muke budak bangun tido x mandi, terus  makan frosties ngan susu.


The Pier ni tempat dorang nak memabukkan diri ye. Kite orang Islam, x dibenarkan masuk. Dari bilik aku leh nampak dorang ni bersukeria. Lupe lak nk snap gambo.

Sara amik angin laut. Pasir putih n halus gilerrrr!!

Ni jakuzi dalam bilik. Budak berdua ni dah berendam kat bawah sambung pulak berendam kat dalam bilik pulak. Aku masuk berendam, bergegar2 tetek aku dalam tu tp syok jugakk. Mase ni x pandai letak buih lagi.

Abang ngan Kakak berendam la ye, adik nak tido dulu. Daaa...

View dr bilik kitorang. Cantik x?













Tiada ulasan: