Halaman

Isnin, 26 Ogos 2013

Persiapan Majlis Tunang Cik Yuhanis

Alhamdulilah..majlis yang ditunggu sepanjang hayat, tiba sudahhh.
Majlis pertunangan Yuhanis a.k.a adik ipar aku.
Majlis pertunangan pada 24 Ogos 2013 (Sabtu) berjalan lancar.

Majlis pertunangan ni, aku menurut perintah je kekdahnye. Sume DIY. Disamping nk save bajet, boleh le lembut kan tangan jari jemari Sally ni nk menggubah hantaran. Boleh dikatekan 100% gubahan, adelah hasil kerja aku yg super blur!!! Mahap la ye...sedaya upaya mencuba. Heheheheh..


Mini pelamin pun kitorang DIY. Kecuali bunge tu je, kawan gubahkan. Bidai, kerusi n side table jati tu pinjam kat jiran depan umah bapak mentua. Selain tu, kitorang punye.
Ok x? Simple je kot? Bole laaa...


 Ni kat bilik Cik Tunang, b4 tu keadaan bilik sangat serabut. Naseb lerr ade kakak ipar yang slalu risaukan sume benda. Jd la gini biliknye. boleh laaaa...


Hantaran pink, pepel n meyah dr pihak kami a.k.a Cik Yuhanis.


Kain baju melayu n sampin.

Potpuri


Kek sponsored by kakak sepupu


chocolair


Sirih junjung ni satu2nye hasil kerja tangan my biras, Liza. Dtg pun ari Jumaat malam. Aku dh demam ngn selsema, so tugas dipindahkan kt die. Jadi udang panjat. Nahasebbbbbbb!!!

Buah lerrr...

Kuih ghaye. Asalnye ade 3 balang. satu lagi dh terbongkang pecah. Sadis je aku tgk. Bangun pagi tgk dh tergolek balang tu. So, dh last minit, bagi je la 2 balang jeee.. Kain alas tu kan, sebenarnye tudung lame yg x pakai. Aku amik wat alas, pastu tampal manik2. 


Pelamin dan hantaran b4 majlis.

Pertama kali dlm sejarah idop aku, hantaran 100% aku buat. Bukan berlagak cume x sangka la aku boleh buat walaupun x cantik pun. Jd la kot. Slalunye,kalo belah2 family aku, paling byk pun, 2 jenis hantaran je aku deco. X tau la Cik Yuhanis puas ati ke tak?Harap ok la ye...

Tiada ulasan: