Halaman

Isnin, 11 November 2013

Family Day Waris Abd Wahab Moz Wanted ke -5!

Alhamdulilah..berjaya jugak Family Day Ab Wahab yg ke-5 thn ni. Dalam mcm2 ragam n peel, jadi jugak. Apepun, org kate, kalo wat sesuatu benda, mane leh nak mudah je kan? kene la berdepan onak dan durinye!phewwww!!

Kali ni, aku jadi AJK Tshirt n AJK Sukan. Aktiviti sukan, ade utk kekanak cinonit, geng bas sekolah n geng otai. Disebabkan aku bizi buat2 bizi so gambar x brape nak ade. Tunggu yang official CD n gambar, baru puas ati. hahahahah..official la sangattt!!

Thn ni family day wat kat Villa A Famosa Resort. Amik 2 bijik banglo sebelah menyebelah gitu. Satu banglo ade 4 bilik, adik badik ade 9 orang montan, mane family montan yg sikit share ngan montan yang sikit jugek. Bayar potong kapla, gituuuuuu..

Ok, jom tengok tshirt. Tshirt ni aku order kt kedai area Senawang Jaya. Ni kawan Pakteh aku punye. belasah je la, malas aku nk survey. Memula pilih cotton, pastu dh sampai kedai die, terpilih kain jenis Jersi yg microfiber material. okla, dh namenye coolfit, x panas x sejuk kaedahnye, rege dewasa RM20 sajork. Minta kurang x beragak, rege asal RM27, mintak ampun abang tu bebanyak kat aku, srh jgn orde kt die lagi. Hahahahahhahah...sian2!

Baju budak2 pun material same, rege cume RM13 jee..murah rezeki botingkek2 kau bang! Design ni, pakcik makcik aku nye keje, redha jo la hai!!



Mama n cucu get ready to Rumble!!!! Pedulikan barang2 nk roboh kt belakang bonet tu yee! Orang kuat la katekan...

Nak jugakkk tepek sekaki!!

Sampai awal, bebudak dh terjun kolam.

Mr. Rain angkut skali set karaoke opis die. Mane la x runtuh kete!! tp, suko suku sakat, karaoke free kan?

Ni salah satu aktiviti yg semapt aku snap. Ceteka Mr. Rain yang mane satu? Games ni kumpulan kami Mambo Cha Cha juara!! Ngeh!ngeh!ngeh!

Makan malam tu, montan2 kami belanja Kambing Golek Baek Punyeee!! Rege jangan tanye, memang x tau menahu. makan je tau. Malam tu gak ade majlis penyampai hadiah n lucky draw. Gambar memang aku xde, dh aku kan BIZI?

Mumia Muslimah gituuuu...Juara sehhh!!

 Antara Mumia2 yang bertanding!!hahahahah..ramai waris mintak kekalkan games ni.

tu diaaaaa..Piala Sang Juara!!! Kito monang!!kito monang!!
Yiehaaa!!!


Malam pas dinner, bermusyawarah sesame adik badik, pakcik makcik, sepupu sepapat anak buah sume. Malam tu gak ade wat besday Sara n Afiq. 

Jeng!Jeng!jEng!!

Ni aku kat Pekan Tampin. Sebelum kejadian family day, singgah Tampin cr barang skit. Sempat la mencendol! Macam x penah makan kekdahnye!

Sekianla family day kami. Insyaallah, jumpe 2 thn lagi.

Tiada ulasan: