Halaman

Isnin, 18 November 2013

Kimi bersunat

Alhamdulilah..kimi dh selamat bersunat.

Ikotkn awal la kot utk umo mcm kimi ni nk bersunat. Tp kazen2 kimi sumenye bersunat mase umo 8 thn. Ini pon kimi yg beriya2 nk sunat. Ikotkan papa die, mmg lambat lagi nk sunat. Sebb papa die pon sunat mase darjah 5. Hahahahahhaah...

Belum cuti skolah lagi kimi dh tnye bile nk sunat. Mama cakap bg je la dh die sendiri yg nak. Ok, aku x riki2 mane klinik pon. Just tanye my kazen klinik tempat anak die buat last year. Dh dpt greenlite dr mr. Rain, terus call klinik wat appointment. Klinik As Salam seksyen 7, satu row ngan restoran berlauk tu. Appointment ari sabtu 16 november 2013 jam 9 pg.

Dh tiba ari sabtu tu, mmg aku berdebar mcm nak masuk labor room rasenye. Dh register, nurse suruh kimi kencing. Kimi org yg kedua. Org yg pertama dh balik. Dh ready, kimi masuk bilik ditemani oleh kazen n pakcik aku. Tetibe je rase x leh tgk kimi terbaring kat katil tu. Aku nampak doc ajak sume dlm bilik tu berdoa sesama. Pas tu papa masuk. Aku x masuk lagi. Lepak ngn makcik ngn hasben kazen kt luat bilik. Pastu aku dgr kimi nangis. X kuat pon tp sbbkn pintu tu x tutup rapat..leh la dgr. Dengar je kimi nangis, baru la aku masuk temankan die.

Kimi x la menangis kuat atau meronta. Leh layan lagi youtube kt henpon papa die. Die kate mcm geli2. Hahhahaahah..dh selesai, senyum je member

Sunat skang dh mudah. Doktor siap cakap, nk main polis sentri pon boleh. Hahhahaah...benda tu dh berclamp..mmg x rase ape pon. Mase doktor nk ajar care nk cuci, doktor siap jentik2 je clamp kt bird kimi. Hahahahha..mengong!

Anyway..mmg recommended klinik as salam ni. Doktor n nurse die baik n peramah. Servis pon ok. Ari kamis ni dtg balik utk bukak clamp. Moga xde yg memudaratkan la hendaknye.

Eh..lupe..rege sunat smart clamp namenye..rm150.

Tiada ulasan: