Halaman

Rabu, 27 April 2011

Kisah aku

Alhamdulilah, setakat neh, aku x muntah2 lagi. Cuma pening kepala n sakit2 badan. Kekadang rase mcm nak muntah tp mcm tersekat kat perut. So, lagi la badan rase x best kan? Peknen kali neh x macam aku ngandungkan Kimi n Dhia dulu. Mase aku ngandung Kimi dan Dhia, maha berat dugaan yang aku terima. Satu makanan pun x leh masuk!!Makan je muntah berterusan sampai kandungan masuk 4 bulan. Pastu dah stop. Kali neh, aku mampu makan walaupun x beriya-iya nau makan. Cuma kalau makan skit tenaga kurang lah. Mulalah aku pening. Mengidam pun belum lagi cume teringin sikit2 tu adelah. Kali neh, aku lebih selera masak sendiri mcm aku mengandungkan Dhia dulu. Ape yang aku teringin, aku masak. Kalau yang aku nak makan tu aku bole masak, aku masak lah. Kalau aku x pandai masak, aku carilah kat kedai.

Mungkin Allah permudahkan peknen kali neh sbb kesian kan Kimi ngan Dhia nanti kan? Alhamdulilah sangat. Cuma ape yang aku harapkan kandungan aku x de masalah yang rumit dan selamat sampai aku melahirkan. Insyaallah.

4 ulasan:

*azni* berkata...

insyaallah,semoga mummy dan baby sihat sentiasa..

Hot Mummy berkata...

azni: tima kasih.

kak long berkata...

salam kenal hot mummy...semoga kekal bertenaga sepanjang kehamilan ini...http://mcm2ada-disini.blogspot.com/2011/04/lebih-bertenaga-walaupun-di-trimester.html

Hot Mummy berkata...

thanks kak long.