Halaman

Rabu, 6 Julai 2011

Satar in da house!!

Last week Rin g outstesen kat Pulau Perhentian. OTW die nak balik, aku sms die tanye ade beli ape? Rin cakap beli keropok kering je. (Pandai laki aku buat stok byk2 kat umah, senang kalau ade orang datang kan?) Aku cakap kat die, aku tingin nak makan satar. Die cakap satar kat Tanjung Lumpur best sbb die pun dh sampai Kemaman, cari lah satar Kemaman.

Aku bukan la suke makan pun satar neh. Dulu mase g bercuti kat sane, aku x jamah pun padahal sepupu aku mcm nak mampos kate satar ni sedap. Satar yang Rin beli ni ade terselit cili padi so rase die lemak manis plus pedas. Ok lahhh...sudahnye si Rin ngan Dhia pulun kasi abes!



3 ulasan:

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ berkata...

satar ? ... sedap ker.... xretilah makan satar2x nih...satay reti lah!... ;-)

Hot Mummy berkata...

x reti? cobe le..mane tau ko suke. akak x suke.

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ berkata...

tak reti kak...tak suke kot...tak sedap :P~...hehehe