Halaman

Jumaat, 5 Ogos 2011

ESP+SP Shaklee

Tahun neh, skali lagi aku peknen dibulan pose. Mase aku peknenkan Dhia dulu, aku pose x tinggal, menjelang minggu akhir pose, aku g check up, doc kate tekanan darah aku rendah gile!! So, doc x bagi aku pose!! Rugi aku 6 ari pose mase tu.

Kali neh, x leh jadi, aku musti buat sesuatu!!Cewaaaahh!!! So, round2 kat FB terjumpe la Club Shaklee neh. Pas sorang2 kat wall reply product neh terbaik utk ibu mengandung, ibu menyusu n kesihatan harian. Lelaki pompuan leh sebat!!

Pas aku riki-riki product n kebaikannya. Aku pilih neh...
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
Shaklee Performance- rase macam orange TANG. Fungsinye memaksimakan tenaga kite tambah lagi dibulan pose ni kan. Dahla aku peknen, gigih pulak nak pose penuh. Air neh bole di bancuh ngan air sejuk atau suam. Bile2 mase leh minum. Kesannye, kurang la penat skit. Tipu la kan kalo x penat langsung kan?
Yang neh Energizing Soy Protein- memang terbaekk!!! Bile minum neh kite kurang rase lapar mase bulan pose neh. Cara bancuhan sangat menarik. Kite bole campo ngan air milo ais, ribena, twister orange, jus kurma tapi kene buat air neh sejuk2!!!Memang meletops!!! Sehari kite kene minum 3x. Alhamdulilah, setakat neh, aku rase ok lagi daripada mase aku peknen kan Dhia dulu. Ape yang penting aku dan baby kat dalam perut neh sihat. Itu jerr.

Tiada ulasan: