Halaman

Selasa, 23 Ogos 2011

Terapi minda!

Salam kengkawan!!! Bonus dah masuk ek? Ke dah selamat? hehehehehehe...Tahun neh kitorang raye sakan ke serpih aku x tau lah. Ngan baru pindah, nak ghaye lagi. Tapi, apepun, pindah tetap pindah, ghaye totap ghaye!!! yahoooo!!!

Ok, bab umah dah selesai. alhamdulilah, dalam mase sebulan,umah dah complete kemas. (iye ke?) So, bagi menghargai diri sendiri dan juga sang suami...cewahhhhhh!!! make kami memerlukan satu sesi terapi minda!!!!!

Alhamdulilah...hasrat mau gune neh, sudah tercapai walaupun orang lain dah berkurun gunenyeeee!!!ade aku pedulikkk? nan adooo...
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
Samsung Galaxy Tab utk aku tp bebudak neh jugak yang leaddd...men gamesss!!!

Disebabkan aku dah beli Tab, so C5 aku korbankan n amik X2 neh...jadilah...aku amik yang kaler pepel.


Untuk somi ku terchentaaaa!!! Aku hadiahkan die ini.....HTC ARIA. Memula nak amik Samsung Galaxy Ace, tp cine tu rekomenkan neh, aku mane la reti. Tgk jenama pun aku x berkenan!!! Tp, aku wat2 tanye Rin, ok ke?Sebenarnye, Rin x tau pun aku nak belikan untuk die. Die pun pung!pang!pung!pang! kate HTC neh ok, so aku RELAAA je lahh.. Dh sudah aku mintak hp lame die, nk amik simcard. Terkujat pakcik tuhhh!!!Hahahahahaha.....yelah, Rin dah banyak berhabis untuk aku, umah n anak2. Apesalahnye aku bagi die pulak kan? Walau x mahal mane, yang penting ade GPS, WiFi...n ntah apo laeiii ntah. Siap masuk skali Jailbreak, antivirus complete!!!
Sekian, N3 berlagak kali neh!!hahahahahah...berlagak la sangat!!!! X de ape, saje share ngan kengkawan...ape salahnye kan?kan?kan?

Tiada ulasan: