Halaman

Khamis, 29 September 2011

Cupcakes

Arineh Kimi sambut besday die kat skolah. Jangan confuse ok. Besday die memang bulan Jun tp kat skolah dorang celebrate serentak. Makanye, setahun 2 kali celebrate la dorang buat, Januari- May, Jun-Dec.

So, semalam aku tempah cupcakes kat kakak sepupu Rin. Gambar Ben10 seperti yang direquest. Pagi tadi, aku suruh Kimi bawak biskut raye yang x abis. Clear la skit balang tu kan?

Pagi tadi, Rin la yang tolong bawakkan cupcakes neh ke sekolah. Kimi kan pemalu yang amat. Tadi nak suruh kendongkan biskut raye pun, dh tarik muke 14. Mase aku tggu Rin, aku peratikanla budak2 kelas Kimi yang datang. Ade la 3-4 orang datang mengendong makanan. Ade tu datang berlenggang je, bag skolah pun x bawak. Setau aku, Cikgu Wani dah bagi surat ade function today. Ala, budak2 pun yang makan, pesalahnye beri sumbangan sikit. Anak korang jugak yang nak makan nanti kan? Itulah yang payah kalo ade parents yang mengharapkan parents lain yang bawak makanan. Padahal nafsu makan anak ko tu lagi pelahap daripada anak2 yang menyumbang makanan neh. Bukan berkire tp agak-agakla kannnnn......berape sen je pun kalo sebungkus CLOUD 9?

Tiada ulasan: