Halaman

Selasa, 30 April 2013

30 April 2004- 30 April 2013

Alhamdulilah!Alhamdulilah!

Pejam celik, pejam celik dah 9 thn!!! BAru 9 thn, belum 19 thn atau maybe sampaikah ke 90 thn? hahahahahaha...

Dulu sorang, pastu berdua, then bertiga, berempat dan skrang dah BERLIMA!!! Alhamdulilah...

Sebenarnya kek slice n fruit tart ni saje beli. Memang suke makan. Kebetulan semalam pegi Tesco, singgah la membeli skali.

Citer celebrate ni x la hot sangat. Hehehehe..Semalam aku kan aerobic, kire all out jugak la. Sampai umah dh kepenatan. Memang x jamah la kek ni. Kul 10.30 malam, mmg time bebudak ni tido. Aku plak, sambil tido kan si Kenit tu, terus nak tido la skali. Memang penat la wei semalam. Elok je syok2 aku tido, Mr. Rain kejutkan aku. Aku ingatkan pehal tp layankan aje lah. Die suruh aku turun bawah.

Aku turun bawah, pastu Mr. Rain cakap..B, tgk jam..dh kul 12.00 tgh malam, jom kite makan kek? Hahahahah..kenelaaa makan kek tgh2 malam ni? Adoi haiii..layan kan ajela.. Anyway, thanks ye Abang.

Sebenarnye, mase baru2 kawin dulu, Mr. Rain ni bukan mudah nk mengingatkan tarikh2 penting dlm family kitorang. Pernahla bergado2 sbb die x ingat. Sampaikan aku kecik ati. Yelah..bukan orang lain pun kan? Utk bini gakk..tapi sejak beberapa tahun kebelakangan ni, Mr. Rain dh x lupe dh even besday bini n anak2 die. Oklah tu kan..walaupun makan tahun die nak berubah..at least die berusaha gamaknye.


Kitorang ni boleh dikirakan semuanye buat sendiri dlm nk membina idop. Xyahla aku citekan kenapa aku x perlukan nasihat org lain utk aku managekan kehidupan kitorang. Mule dr bawah, sikit2 kitorang cuba setiap yang kurang dlm family kitorang. Memang perit. Tambah lagi Mr. Rain ni jenis yg ikot cara die sendiri je n die slow skit, memang jadi bahan lah. Tapi apepun, aku selalu berpegang, dielah suami aku dunia dan akhirat. Segala kesalahan aku hingga ke hujung nyawa aku, dielah yang tanggung. Syurga aku juga dekat die. 

Prinsip aku mudah, biarlah orang bercerita even yg bercerita tu darah daging aku sendiri, aku x amik pot. Sebab, akhir2nye, aku ok je.Kekadang memang pedih, bercalar kat ati. Tapi wat pela aku nk pening2 kepala kan? My family is the best!! katenye...







Alhamdulilah...
terima kasih ya allah, kurniakan aku rahmat dan kebahagiaan aku sebagai isterinya dan ibu kepada anak2 kami.

Tiada ulasan: