Halaman

Sabtu, 27 April 2013

X serik? X kisah? X beringat?

Lunch semlm aku g Alamanda ngn kawan aku. Mase dh sampai terus g toilet. Masuk je dalam toilet tu,xde org langsung. Tetiba aku terpandang sorg budak dlm stroller dpn salah satu pintu toilet. Budak tu dlm 4-5 thn kot..perempuan. elok je die dok dlm stroller, kt stroller die penuh hasil brg soping. X nampak plak mak die. Maybe dlm toilet yg die tunggu tu.

Tetibe dgr sore mak die panggil budak tu dr dlm toilet. Owhhh..adee maknye. Tapi, kalau aku la
.xtau la org lain kan? Baik aku ilg barang dr ilang anak. Kalau dh x tahan sangat nk membuang,aku bwk masuk skali anak aku. Kalau ade brg soping lak, aku bwk la masuk skali kot. Dh terpaksa kan?

Dalam situasi smlm, pada zaman skrang ni, mak budak tu buat tindakan yg x betul. Skang ni mcm2 cara org nk culik budak2. Kekadang dalam care yg kite x sangka dn sekelip mata. Situasi smlm, aku plak yg jd risau. Aku srh kawan aku masuk toilet dulu sementara aku tgkkan budak tu.

Hmmm...macam2....

2 ulasan:

transformed housewife berkata...

bahayanya mak dia tinggalkan mcm tu. sy pun selalu bawak je masuk anak sekali.

.::Lynn::. berkata...

biasa mmg angkut masuk...x sanggup hilang anak wei