Halaman

Rabu, 12 Mei 2010

Entry Lempeng Pisang n Kuah Durian

Heheheeheh..korang mesti terkejut kan?




Pada yang kenal aku, memang dorang taula, aku ni x suka durian. tapi, durian yg dah jadi lauk ke, jadi kuah ke kiranya yang dah masak la durian tu, aku makan la. Tp, kalo korang nak suruh aku makan botak mcm tu je durian tu..kirim salam la yer.. bau pun aku x leh bau. mcm bau busuk susah nak explain mcm mane bau tu.


Tp, pelik x? mase aku preggy dhia, aku lalu kat Sg. Buah, kan banyak org jual durian kan? Aku leh bau wangi je. Aku cakap kat Rin, eh, bang, bau ape wangi ni? Terkejut bapak ko laki aku!!Hahahah..Laki aku cakap, tu la bau durian! Apalagi, Rin beli 2 biji terus makan je kat situ. Korang percaya x? Aku siap duduk makan skali. ahahahahah..tu lah 1st n last aku makan. Penangan mengandung Dhia. Pergh!!


Aku x leh explain mcm mane punya wangi la bau tu. tp, skang aku dh lupe mcm mane bau wangi durian tu. asyik bau busuk je la hai!


Ok, berbalik pada citer tadi. Pagi ni aku buatkan breakfast utk Rin. Lempeng pisang n kuah durian. Boleh ke kombinasi mcm tu? Alah! bedal je lah!


Tarrraaa!!! Special 4 u Mr. Rin.



Satu lempeng gemuk satu lempeng kurus. Heheheheh..yang gemuk tu tebal skit, menggigil nak menebar pastu minyak 'terbanyak pulak'. Yang kurus tu, kali kedua menebar...kire dh terer skit lah. Heheheheh...


Tiada ulasan: