Halaman

Jumaat, 25 Jun 2010

Aimar- Birthday 5 years

Kitorang celebrate kat McD, Alamanda jer. Actually, birthday boy tgh moody. Semuanye x kene. Maklumlah, besday die kan? Mule la die nak perhatian lebih. Dalam x de mood, sempat jugak menjengah kek die tu.
Adik pun tumpang glemer skali, perasan mcm besday die. Biasala kan, budak2. Time aku kecik dulu, mak aku rajin buatkan besday party utk aku so ape salahnye, aku buat utk dorang pulak. Anak aku pun namenyeee..

Disebabkan kitorang satu family ni bukan fanatik ngan kek, so kitorang decide beli yang slice je. Jimat. Aku pun lupe ape flavour yang aku beli. Pas tu, laki aku la yg tukang abih kan sambil tgk FIFA.
Layan gambar je lah. Gambar di atas menunjukkan betapa eksitednye anak2 aku ni walaupun celebrate kecik je. Janji dorang happy! Esok nye ke PD pulak, celebrate ngan adik2 laki aku. Entry seterusnye, nanti aku post ek?































Tiada ulasan: