Halaman

Ahad, 27 Jun 2010

Entry suka-suka aku lerrrr.....

Ehem.....

Ari sabtu semalam, ade misi yang dah selamat disempurnakan. Heheehheeh...misi ape la sangat kan, kalo kene cat bilik tido mama. Kuikuikuikuikui...Mama berhajat nak cat bilik tido die tu tambahan lagi dinding kat bilik tido die tu dh naik kulat. So, misi membeli cat telahpun dijalankan. Kaler? Haruslah aku yang pilih....kuang!kuang!kuang!kuang!

Aku pilih Scarlet Rose, x terang sangat n x gelap sangat, redup je bilik mama yang comel tu. Dlm kul 4 petang, sumenye siap dengan tukar decoration lagi. Heheheheheh...mama nak tukar angin katenye. Pas siap sume, kitorang balik umah terus aku basuh baju n terus terbongkang!!! Penat wooooo!

Ari ni pulak, ade kenduri Aqiqah sepupu suami aku, kat Lubok Cine. Kene la balik, seawal ja 10.30 am kitorang gerak ngan kete ayah skali. sampai sane lebeh kurang kul 11.20 am. Marhaban baru je selesai, org dh mule nak makan. Lepak kat sane dalam sejam setengah, terus chowww!! Mcm bese bapak mentua aku mesti singgah Kedai Krishnan cari biskut balak. Peberet die!

Sampai umah dalam kul 2.15 petng, tgk umah sebelah jiran baru tgh beriya-iya mengecat umah. Ntah bile nak pindah pun, idaklah aku tanye. dengar dialek dorang borak, orang Kelate...mmmmm.....

Si aimar ngan dhia, kejap je dh berkawan ngan anak orang sebelah ni. eloklah tu, kat area blok aku ni mmg x de bebudak, kalo ade pun, baby lagi ade lah. Laki aku tgh basuh kete, selalu aku tolong basuh, td aku x tolong sebb aku leka tgk anak2 aku main ngan anak jiran sebelah. Anak2 aku tu, mane penah kuar kat kawasan umah aku ni, jarang sangat aku bagi kuar. sbb aku takut kene gigit nyamuk. td, elok je dorang memain kat luah neh, sekor nyamuk pun x tibai dorang ni. Alhamdulilah......

Oklah, selesai sudah entri tidak bergambar....wakakakakakakkaakka.....
Aku nak mandi, nak cari makanan...sudah lame dapo ku itiew tidak berasap...bilakah mau berasap semula?

Tiada ulasan: