Halaman

Jumaat, 13 Ogos 2010

Cerita di bulan pose..

MMmmm...lame x apdet blog ni, almaklumlah, puan tanahnye demam lerrr...

Kite pose ari rabu kan? Hari Selasa, aku dh rase x besh dh. Pagi2 lagi serombong dah menunjukkan tanda-tanda nak mengganas. Tapi, aku gagahkan jugak pegi keje setelah telan pil selesema. Sampai opis, leh tahan lagi, menjelang kul 10 pagi pas minum, dh teruk dh, dengan bersin2 lagi, sakit kepala lagi. Nak chow, x bole, sebab kul 12 tengahari tu, ade Majlis Meraikan Graduan Bersama Pensyarah dan Parents. Tp, aku x larat gak, tgk sambutan yang kurang memuaskan, kul 12.30, aku terus chow n amik half day. Huhuhuhuhuhuhu....balik rumah, terus telan ubat selsema n sakit kepala pastu terus tidooo....

Malam tu, Rin ajak g klinik tp aku x mo sbb kalau pegi malam tu tentu x dapat MC..hahahahahahah...cerdik x aku? hehehehehehheeh...Malam tu aku tido je lah, Rin yang layan bebudak ni.Time sahor, aku bangun la jugak dengan badan sakit2, kepala sakit, demam n selsema. Huiiiiii...lepas Rin dah sahor, aku sambung tido balik. Kul 7pagi, aku bangun kejutkan Kimi mandi nak g skolah. Pas siap semua, aku pun siap jugaklah, kirenye nak pegi klinik skali. Then, aku tanye Kimi, abang nak pose ke arini? Die jawab, nak pose tp dh togok air kotak milo sekotak...mmm...x pelah.

Pas anta Kimi g skolah, aku terus g klinik amik ubat dan dapat MC. Hai..bestnye, balik leh tido. Sampai umah, dh namenye pose kan demam plak tu, so tido je lah..Dalam waktu Asar, Rin balik. Die cite Kimi kat skolah x makan pun, die cakap kat teacher die pose...Lahaiiiii.....anak,anak...gigih sungguh Kimi nak pose rupenye.

Dalam keadaan yang x sihat, berbuka pose pun ala kadar je lah...ape nak buat...tunggu la dah sihat nanti bole kite g merambu kat PARAM ye....heheheheh(Ceh!Bukannye nawaitu nak masak bulan pose nih!!!)

Inilah gaya tulisan nye kalau mate sambil layan cite hindustan-JURM!

Tiada ulasan: