Halaman

Khamis, 5 Ogos 2010

TAG: 10 THINGS U HATE ABOUT YOURSELF!



Sebenarnya, aku x benci diri aku. Aku bersyukur di atas ape yang Allah telah berikan kat aku. Tp, aku jawab la jugak Tag ni, kang budak Cenor ni memokak jo x abihs2.

1. Proses nak menyelimkan badan tp badan aku ok je rase aku lah..cumemmmmeeeeeee....

Badan aku ni mule menampakkan kekembangan nye bile aku bersalinkan Dhia. Mula2 dulu mase masih menetekkan Dhia (bukan papa die je.) Badan aku memang susut maybe sbb breastfeed kan. Pastu, haaaaa...ambik kau!!! Yang aku risau, tang punggong je la yang menampakkan kekembangan nye. Memang la aset kau!!! tp, kalau kembang mcm lori kontena (kembang mcm jamban duduk, kecik je lagi tu jamban duduk tu!), apekejadahnye?

2. Kulit aku!

Kulit aku ni x sekata mcm berbirat la org tetua cakap. Skang kat bahagian muke, aku gune Tia Amelia tp dh lame dh aku gune x ikot procedur. Main belasah je. Tang kulit badan pulak, sangat la kering terutamanye bahagian kaki. Macam ape je dah aku tengok. Batang buloh pun lagi lembut la baiiii!!!!

3. Penyakit M-alassss

Semua orang ade penyakit ni. Aku pun tergolong jugak la dalam klik ni. Aku ni cepat muak dalam buat satu perkara. Contoh keje umah lah, kalau dalam seminggu tu aku rajin, rajin lah aku dalam beberapa minggu. Kalau datang penyakit M ni, abihlah...mamposss!!! satu ape aku x buat!! gasakla haiii!!

4. Cepat lupe

Yang ni aku x leh comments lobih2. Kang aku yang malu sendirik!! Huauauauauauauauau

5. Aku suke jalan2 cari mentedarah!

Yang ni memang aku suke bangggattttt walaupun aku benci..Hahahahahaah..melangok weiii!sape yang x suke kan? Tp, sendiri mau ingatlah, kuat jalan, makin laju lah mengalirnye ongkosannnnn...

Itu je lah yang aku benci x benci. Kang aku tulis bebanyak kang, nampak na laaa x serupe orang kan? Dh sumenye benci, apo lah yang tinggal?

Ok, skrang sape plak yang akan jadi mangse Tag aku ni...Jeng!jeng!jeng!

Mrs.K
Ann
Kak Puteri
Kak Faina

Sile la perah otak menjawab yeeee...Lalalalalalala

Tiada ulasan: