Halaman

Khamis, 24 Mac 2011

KFC Egg Tart


Benda neh dah lame promo ke ape? Ke aku yang baru tau tadi? Lantaklah..apepun rase die same mcm egg tart yang jual kat bakery. Bezanya, egg tart neh jual kat KFC pulak.

Tadi kuar nk g kedai lampu kat Seksyen 8. Sekali kedai tu dah tutup separuh. Mmmm...ingatkan nak cari lampu untuk bilik tido aku tu. Kot la ade yang berkenan kan? Dah kedai tutup, nak g WARTA, kekonon nk beli jagung rebus. Rin cakap nak makan ayam goreng tp sian lak aku dh masak nasi goreng b4 kua tadi. Mmmm...makan jelah, nasik goreng kat umah leh simpan utk breakfast esok. Budak2 pun sibuk nak hot wheel kfc tu.

Last2 terkesima pulak ngan egg tart neh. Budak cashier KFC tu promo baek je kat aku, aku pun cair lah. Pastu amik x nak yang seketul dua, nak 5 terus!!! Macam sakai je kan?

Dahla, konyang lak perut neh, rase mcm nak terber..........ape?ape?

Tiada ulasan: