Halaman

Selasa, 1 Mac 2011

Si Drama Queen

Kenape Drama Queen?

Terjadi kat tempat lain, bukan kat tempat aku. Tapi, spesis neh boleh kite tgk kat mane2 aje, bukan kat satu tempat je. Kenapa aku kate Si Drama Queen? Sebb die bakal pelapis atau pengganti Eli Suriati atau Fauziah Ghous atau FASHA SANDA? (kenapa capital plak?)

Spesis sebegini adelah salah seorang wanita atau mungkin juga bole berjangkit kat lelaki. Ape simptomnye? contoh: kat satu2 tempat yang die bekerja atau die menjual atau die melepak atau ape2 ajelah, yang persekitarannya adalah lelaki dan lelaki tu pulak suke lerr nak melayan die tanpa die sedar samada lelaki neh muak ke muntah ke atau loya ngan kegedikanns die neh.

Paham??? Xpaham?

Macam neh..ade sorang bini orang yang kat umah kurang mendapat kasih sayang atau belaian sorang suami atau mungkin die yang kurang KASI sayang kat suami die..ntahlah? Tapi bile diluar umah, die lah DRAMA QUEEN!! Boleh dikatakan SUARA die ajelah yang terpekik terlolong. Itu lom campo ngan perangai gedik die, ngan sore ala-ala manja. Tapi, sedar x die? Yang ko gedik2 tu, yang ko wat sore ala-ala burung helang patah tengkuk tu, ngan LAKI ORANG jugek? Ok, fine..maybe ko sunyi kat umah..sampai nak berburak ngan laki sendiri pun x de modal. Tapi, perlukah ko menjaja diri atau kesunyian ko tu kat jantan lain? Orang pompuan kan ghamai lagi? Aku dengki? owh!! tidak sama sekali. Cuma kalau ko tu BUJANG TRANG TANG!TANG!, aku dok kesah. Tapi, KO BINI ORANG!! memang aku x kesah pun, lantak la kan? Cume kebingitan suara ala-ala manja ko tu mengganggu ketenangan orang lain okk? Sebab ape mengganggu? Sebab..orang lain datang keje MENCARI REZEKI halal bukan mcm spesis neh yang time keje suke menebeng kat LAKI ORANG atau JANTAN GATAL? Bukan laki aku pun kan yang ko tebeng tapi MARUAH ko mane beb? X pasal2 semua POMPUAN lain dapat malu dek perangai 'selemeh' ko nehh!! Adoiii!! Udah2 lah tu...

Menjadi KEPELIKAN pulak, nape ngan pompuan lain ko x BERBUNYI? Kalau selisih, setakat ANGKAT2 KENING je? Nape ko x MENGGELITIS plak? Sesama pompuan x bole ek menggelitis? Takut dicop LESBO plak kan? Tapi, aku ngan kengkawan pompuan lain boleh je? Siap RABA2 TETEK lagi? Mampu? Memang kalo orang x kenal, x sangka perangai ko macam SIALPALAT!

Isk, ape aku merepek neh? Ko punye DOSA, ape susah2 aku plak yang ghisau kan? Loserr!! Apepun, aku malas nk amik pot tp pesanan daripada PENAJA, berubah sebelum terlambat!! Sebelum ko kehilangan NIKMAT HIDUP atau NIKMAT BATANG laki ko, baik ko hargai die b4 ko masuk kubo, angkot skali ngan DOSA2 yang ko buat diluar pengetahuan laki ko! Tettt!!!

p/s: Kesat tulisan aku ari neh, ampunkan aku!!

Tiada ulasan: