Halaman

Khamis, 6 Mac 2014

Kasut baru, kau ade? Xde kan?

Bulan ni rembat 2 pasang kasut baru. Mari kite try test kasut jenama lite2 je. Eh? B4 ni aku layan brand BATA jer. Jgn la ingat aku poyo sangat nak layan brand mahal2 ni. Hehheheehh...

Murah2 je kasut ni. Semalam aku dh pakai yg lagi satu kaler coklat gelap gile. Yang ni regenye hanye rm29.90 je. Yang semlm punye regenye rm39.90. Murah gile kan? Tapi die punye kasut, comfy separuh giler. Hehheheheh...

Sekarang memang pakai kasut flat camni je. Almaklumlah, keadaan lutut x mengizinkann...mehmehmehmeh!!

P/s: tengahari kang nk kene beli kasut ni 2 psg lg, ahkak2 kt opis ni berkenan pulokkkk!!!hehehehehehe

2 ulasan:

Shibam Jelita berkata...

kita takde, sembah ratu ! hahah

Hot Mummy berkata...

hadoiiii!! akak ni kannn...