Halaman

Isnin, 3 Mac 2014

Misteri!!

Alhamdulilah, my kazen dah selamat melahirkan baby boy jam 7.20 pm smlm. Ummi dan baby sihat je.

Disamping dapat berita gembira, ade cite misteri disebaliknya. Hasben kazen aku kol mlm td. Nk bgtau pasal kazen aku dh bersalin n satu cite misteri. Die cite, b4 kazen aku masuk labor room, die amik hp wife die off dan die simpan dalam poket sampai selesai urusan bersalin. Bile kazen aku dh setel masuk wad sume, hasben die balik la umah uruskan ape yg patut.

Sampai umah, hasben die dpt msg wassap drpd hp kazen aku. Huh!! Padahal hp kazen aku tu kan die dh off n simpan siap2. Hasben die pun onkan hp kazen aku ni, tgk image yg disend adelah pukul 7.20 pm same waktu ngan kazen aku bersalin!! Ya allah..memang meremang la member!! Image tu dihantar dalam grup special kitorang. Dan yang paling misteri...kazen aku hpnye xde internet!! Walaweiiii!!seram giloss!!

Hasben die terus kol kitorg2 yg ade dlm grup wassap tu. Hasben die tanye kitorg dpt x sms wassap. Mase tu kitorg sume mmg x dpt lg. Elok je abes ckp ngn hasben die..aku dpt sms wassap tu. Dh berderau nk bukak. Sbb dh pukul 12 tgh malam kann. Die ni pun..time ni la nak kol aku. Hawauuu!!

Last2 aku bukak gak sms tu. Skali kauu!! Terkejut aku...terus meremang segala bulu2!! Aku x tau la ni betul2 kejadian ke atau ape. Tapi mmg gile menakutkan. Nak ponti pun dh pandai main wassap ye.

Ni kazen aku x tau lagi kisah ni. Hasben die delete siap2 gambar tu n grup wassap pun create yg baru.

Perlukan percaya tp .....

2 ulasan:

Rizziela berkata...

Alahai..betul2 ker ni?

Hot Mummy berkata...

xtau la. masih x tau cite sebenar lagi.