Halaman

Isnin, 21 November 2011

Tahniah Faizi n Aza


Sorang lagi kawan FST aku yang dah selamat menjadi suami orang pada 12 November 2011 kat Kuching, Sarawak uuu!! Faizi ni sebenarnye kawan Mr. Rain, aku kenal2 cenggitu je lah. Dulu mase kitorang guna kete 2nd, Faizi ni la yang banyak tolong repair sbb die ade bukak bengkel kete kat Bandar Tek. La ni, kete tukun tu dah xde, so aku jarang la ade jumpe die. Heheheh..

Wife Faizi ni tgh wat PhD kat opis Mr. Rain. Faizi ni la yang tukang amik sampel untuk wife die. Hahahaha...senang la sangat kan?Cantik baju kawen bini die kan? Ala-ala Puteri Santubong kan? Insyaallah, kenduri belah Faizi, ari Sabtu ni 26/11/2011 n Mr. Rain pun rasenye ade time tu. Insyaallah, kalo aku x bersalin lagi, boleh lah pegi makan nasi minyak kenduri Faizi ni.

Anyway, buat Faizi n isteri, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah. Pasni jangan sombong2 ye dikk... hehehehehehe..

Pic? aku cilok kat FB Mr. Rain.

Tiada ulasan: