Halaman

Rabu, 5 Februari 2014

Kuching Last Part

Aktiviti terakhir b4 balik Semenanjung, ke kedai Dayang Salhah Kek Lapis. Mak oiii!! mcm2 jenis kek lapis ade. Yang best, berkaton2, customer beli. Minat makan ek makcik. Aku mengetest je pun dh kenyang. Memang x berap minat tp beli la jugak nak bg sedara mara kekdahnyaaa..



Sebahagian kek lapis utk ditestingkan!

Kek lapis area ni kurang orang sebb yang ni guna majerin so rasenye kurang skit lah. Yang sedap tu, kek lapis gune butter katenya.

Haa..pilih2 jangan x pilih! Siapkan ongkos nya aja. Kat luar kedai ni ade jual ikan terubuk masin. Tapi aku x beli.



Pastu, ke Waterfront la kami. Jalan2, makan2 n soping2 sambil menikmati keindahan gituuu..




Budak kecik pandai nyanyi.

Ni kat apartment, memasing dapat baju Kuching sorang ntah brape lai..nak balik melaram sakang korang ye!











1 ulasan:

zacky786 berkata...

nak kek lapis..