Halaman

Jumaat, 14 Februari 2014

Surat chentaa!!

Yeayyy!!! Mami dpt surat chenta!! Hehehehhe...bertuahla ye kalo dapat dn malang la sape yang bagi aku surat chenta. Heheheheh...

Ehhh...bukan dr lelaki laaaa...ade lagi ke zaman surat tulis chenta ni? Dulu2 ade la tp itupun geli nak baca. Hikhikhik!

Sebenarnya..aku dapat surat chenta dr Kimi n Dhia. Ini kali ke3 dorang bagi. Dorang ni kalobg surat chenta kat Mami mesti berjemaah. Hehehehe..tunggu Ara besar plak...x sabar nak bace surat chenta dr Ara plak.

Budak2 ni xde wat salah ape pun..cume mereka ni sebijik perangai aku. Suke wat orang lain happy. Tapi aku x de la tulis surat2 ni cuma aku suke hadiahkan sesuatu. Maybe kimi dhia msh kecik..xde duit lagi...tp stakat bg hadiah mothers day itu pandai gak dorang beli.

Ape yang aku perasan kali ni...surat dr Kimi dh bertambah panjang isi suratnye. Hehehehe...buat Mami sebak...thanks anak2 Mami. Kalo orang lain x pernah atau xpernah nak belajar menghargai Mami...mami bertuah ade kamu...kamu..dan kamu!!

Mami lebiu!!

Tiada ulasan: