Halaman

Selasa, 13 Julai 2010

Dearest My Lovely Mak Uda...




Thanks to visit my blog!! Anyway, saya terharu bile makcik saya sempat meluangkan mase utk singgah ke blog ini.

Sesungguhnye, saya amat menyayangi semua ahli keluarga saya, mak-mak dan pak-pak sedara yang seadik-beradik ngan mama saya, sepupu sepapat saya n anak2 buah saya. Tetapi, saya sangat menyayangi Makcik Ipar (sepatutnya dalam adat Melayu)saya yang seorang ni. SEBAB??? Saya mengagumi die sebb segala nasihat dan tunjuk ajar yang diberikan kepada saya amatla berguna kepada saya dalam menepis dugaan di alam rumahtangga. Dan yang lebih penting, dalam memberikan nasihat kepada saya, DIE tidak ade sikap hanya menyebelahi saya saje. Kalau saya SALAH, die tetap akan kate saya SALAH dan begitulah sebaliknya.

Oleh sebab itu, dalam kamus idop saya die bukanla Makcik Ipar saya tetapi Mama KEDUA saya selepas MAMA KANDUNG saya.

To makuda, terima kasih kerana selama ini mak uda menjadi MENTOR dalam idop saya. Insyallah, saya tidak akan lupekan jasa baik mak uda sampai mati.

Tiada ulasan: