Halaman

Isnin, 26 Julai 2010

Reunion Student Ex-SMT 95








Acara: Reunion Students Ex-SMT 95
Tarikh: 24 Julai 2010 (Sabtu)
Masa: 12.30 tghari - 5.00 petang
Tempat: Klana Resorts, Seremban

15 tahun dh berlalu zaman persekolahan. Lama betul. Actually, credit to Zaulin, Tuty and Sakuan kerana dorang dh bertungkus-lumus supaya majlis ni berjalan lancar. Walaupun ramai yang bgtau akan hadir tp yang was-was hadir (heheheh..aku la tu!) pulak yang heboh datang...huhuuu..Tuty terkejut tgk aku datang.

Anyway, inilah kawan-kawan yang dah lama x jumpa. Masing-masing dh berjaya dan ade family sendiri walaupun dalam majlis ni masing2 perasan BUJANG!!!heheheheheheh...
Rindu kat semua kawan-kawan, Zaulin, Lela, Kartini, Raimi, Sakuan, Fendy, Suhaimi, Amirrullah, Nazrul, Tuty. Dengar2nya, pas ni dorang nak buat Majlis Buka Puasa pulak, kan Bulan Ramadhan nak tiba tp kali ni area KL la pulak. Aiseh, pas ni si Nazrul kene jadi driver aku lah..heheheheheh fail la jalan KL.

Apepun..sangat berbaloi bila dapat menghadirkan diri. Macam2 cite yang dikongsi, gelak tawa tetiba nostalgia zaman sekolah dirungkai semula. Sangat manis untuk dikenang....

Aktiviti berakhir dengan melawat Marhana kat Hospital Tuanku Jaafar, Seremban. Dh sebulan dia dok kat spital tu...keshiannnn....ape nak buat, dh sakit kan? hahahahahahhaaa

1 ulasan:

NakTahu berkata...

assalamualaikum sahabat..

dalam aku mencari erti sebuah nama..mcm2 aku jumpa dari nama zaulin nih...hahahaha...terima kasih sebab menghargai sebuah persahabatan....

luv our friendship till jannah..amin