Halaman

Jumaat, 9 Julai 2010

Entry Merepek...

Huhuhuhu..nak tgk tv, x boleh. Remote dh dipegang dek budak2 ni. Laki aku pulak, pe angin ntah, pegi cabot rumpot pulak memalam ni.Haii...ape nk buat? Kua masuk kat FB, pas tu blogwalking pulak, pun x abih boring.

Esok dh ari Sabtu, dalam kepala ligat memikirkan nak bekpes ape esok? nak masak ape? adoiii!!!Sure esok xleh nak rest ngan aman sbb jiran baru kat sebelah ni tengah berhempas pulas renovate umah. Mmmmm...mane nak lari?

This week, ade sesuatu yang buat aku tersentap pun ade, kecewa pun ade. Sejak aku keje ni, aku x penah ade kawan karib sumenye kawan2 biasa jer. Tapi, sumenya aku layan sama rate.Bukan aku nye perasan mcm aku sorang je keje best tp ade segelintir kengkawan kt sini rase diri dorang mcm bagos.

Senang je idop dorang, ade kawan baik tp bile dh x sebulu, datang mengadu kat kite, mengumpat macam2 tp bile dh elok, kawan yang die terhegeh2 dulu, pandang pun dh x hingin? Aku pelik lah golongan mannusia mcm ni. Kalo nak berkawan ade kroni2. Kalo ko lebih sikit, bergaya mantap...abihlah..dari atas sampai bawah pandang mcm nak makan. Pastu jumpe kat mane2 x bertego sape? Elloo?

Masing2 nak tunjuk hebat!!mmmm...x pelah, gasak ko lah, aku x kesah pun,

Ni lagi satu situasi, Boss aku memang gile babeng ok! Semua benda nak dimeeting, sume keje nak diminit? apekehal? Tp pelaksanaan? zeroooo!!!Cakap mulot memang manis!Sume orang x leh x tanding....tp sume tu untuk kepentingan diri die sendiri bukan untuk kakitangan bawahan die. KULI BATAK OKAY!!!

Aku memang stress keje bawah die ni. Stress nak mampos tp aku kaber baek punye. Aku senang jer, kalo aku rase ape yang aku buat tu betul bersiap ngan fakta, memang aku pertahankan tp kalo betul aku salah, aku minta maaf tp pada orang yang boleh terima maaf jer lah. Kalo die bengang ngan aku, aku pun dopolohribu kali bengang ngan die.

Hmmm...sampai bila aku bole bertahan, aku x tau lah. Setakat aku bole follow, aku follow, kalo x...pegi mamposss!!!

Ocaay selesai dh entry merepek aku.

Bukak cite lain pulak.

Next week, ade family day utk semua sedara mara aku kat Tanjung Tuan PD. Tempat kurang la enak sebab swimming pool die kene pakai swimsuit. Sabau jelah....
Pastu, aku kene order kek 2 kg utk aku sponsor sepupu sepapat n mak pak sedara yang sambut besday bulan Julai ni. Itu jelah, aku sponsor, x reti dh nak sponsor ape. Eh? Mane nak orde kek ek?

2 minggu lagi, aku ade Reunion Ex-SMT kat Klana Resort Seremban. Aku mungkin akan hadir tp aku x confirm lagi. Haishhhh!!!!Lame x jumpe kawan skolah, mesti meriah kot? Kat FB memasing bukan main lagi. ari tu Arshad boya kol aku. Hahahahahah...Ahli politik bahagian Tampin dh die nih. Caya lah boya!!!

Ok done 4 today, good nite!!

Tiada ulasan: