Halaman

Khamis, 8 Julai 2010


mahhhaiiiii!aku kene pakse wei amik award dr budak
Cenor ni...anyway, mekasih la yerr sbb bg 1st award utk blog aku niii...ok, jom jawab soklannnnn.....

1.Apa nama blog dan knape letak name tu?

Blog Mummykd-Life is Beautiful, Laugh when u can, Cry when u must..nape letak name ni? KD tu combine name anak aku Kimi and Dhia. Kalo dapat anak sorang lagi, aku ubah lagi...hehehehe

2. Jelaskan knape bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?

http://kdmummy.blogspot.com mmm...macam mane ek? ntah? aku pun lupe mane aku dapat idea ni...belasah je lahh..

3. Bila blog anda mula beroperasi?

Oktober 2008..

4. Siapa follower pertama anda?

Hmmm...rsanya Mrs.K
klu slah jgn mrah ha... ;)

5. Ucapan kpd si pemberi award
tQ, tQ, tQ 2Cenor
jgn lupa tag aku lg ek...hehe....luv u more & more darling... ;)

6. Tag 9 org yg anda rsa patut terima award ni. :)

tis award goes 2;

Mrs.K
Kak Puteri
Ann
Ed Ler
Kak Faina

dan semua Follower saya...ceh! macam ramai je followerrrr...

2 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

TAKDE NAME KITE PONG

Hot Mummy berkata...

alamak, lupe pulak.sori yang, jap ekkk..