Halaman

Ahad, 31 Oktober 2010

Celoteh tengah pagii!!

Uishhh... x tido lagi aku ni. Tgh uplod video Aimar kat youtube, lame la pulak. nak kansel sayang pulak.

Malam tadi, 30 Oktober, Kimi buat show sempena Concert and Graduation Day tadika die. Seingat aku la, Kimi mula practise untuk concert die ni seawal bulan Ogos lagi. Sebelum sampainye ari concert ni, Kimi x penah bagitau aku, die buat show ape. Rahsia betul!! Sepupu sepapat die tanye pun, die kate TUNGGGUUUUUUU......

Hahhahaha....ari yang dinanti dah pun tiba. Balik dari skolah jumaat tu, die bawak balik costume untuk concert die nanti. Baju KURTA!!! hshshshsh...sah lah ko menarik ala-ala Bollywood kan?

Concert tu buat sebelah malam kat Equatorial Hotel, name je gah ok, makanan TARAK!!!!Yelah...dah anak skolah kat situ kan? support jela ape aktiviti die kan? Tp, b4 Kimi buat show, aku plak yang tetiba nerbes!!! Hahhahahaha....takot Kimi menangis!!! Padahal die memang COOL n STEADY!!!! Good my sonnnn!!!

Story seterusnye pasal concert, next entry ye siap aku postkan pic skali. N kalau aku reti, aku postkan video skali. Malam ni kite citerrr sikit2 dulu dowh!!!


Notataikayam: sejak dh sihat ni, keupayaan aku menaip dah mcm kene PARKINSON lah pulak...menggigil2!!!pedehal ni? salah tangan aku ke keyboard ni? Keyboard ni rapat sangat button die kan?

Tiada ulasan: