Halaman

Isnin, 18 Oktober 2010

Menyahut seruan!!!




Heheheheheheh....sebagai menyahut seruan Cenor. Aku gagahkan juga mencari menatang ni. Bukan untuk aku sebenarnya tp untuk Rin jugak. Rin ni malas nak jaga kesihatan tp bab KERAS MENGERAS, STIM MENYETIM...x yah suruh ok, laju je die pratikkan. Tp, kalau bab makan supplemen, memang HAZAB!!!

So, cara yang paling mudah adelah cara TRADISIONAL. Rin ni kan ala-ala kampung SIJANGKANG kan? Kalau bab2 telan pil, tetiba tekak die sempit tp cuba kalau tekak tu untuk benda lain, TIDAKLA SEMPIT.....(ape aku merepek ni?)

Ok, kite bagi die minum MADU campo ngan APPLE CIDER!!! Rase sangat sedap!!Dah satu hal pulak aku nak membancuh untuk die! Haishhh!! xpelah, untuk somi terchenta. Yang gagah dan perkasa hanya untuk aku je...yang kurus keding x boleh ye!! Ko carilah yang gemok gedempoll tu...(mencarut lagi aku!)

Caranye, sangat mudah. 2 sudu madu n 2 sudu apple cider campo ngan air. dah bole minum....

2 ulasan:

as cHubby berkata...

b'tindak mengikut arahan..gud2.. =)

Hot Mummy berkata...

takkan gud2 je boss? bonus tarak ka?