Halaman

Khamis, 21 Oktober 2010

Cite Kembang Sembab!

hahahahhaha...ape yang kembang ape yg sembab?

x tergamak aku nak amik gambar aku semalam. Dengan segala nye kembang n sembab kat bahagian mata n idong. gile punye allegic aku kene semalam. Sebenarnye, sembab kat bahagian mate ni dah lame tp semalam baru terhegeh2 nak pegi klinik. Itupun sebab kat bahagian mate dah ber'bubble2'. Ngeri seh!!

So, dgn segera, Rin bawak aku g klinik. Hazab aku kene marah ngan Doc Zul. Allergic aku dh merebak sampai ke mate n telinga n bawak ke tekak! Doc suruh aku g spital tp aku x nak. Aku takooootttt! Last2, die pulun bagi aku ubat macam2. Ngan spray bagai!!! Ambik kau!!!

Alhamdulilah, ari ni dah ade kurang skit. Gatal2 pun dah kurang. Tp, ubat kene makan selama 3 bulan n selama 3 bulan la aku kene pantang!!!!!




Ubat2 ni kan, semalam aku congak2 kalau aku kene bayar la kan, sumenye hamppir Rm250!!!naseb aku keje kerajaann!!! I lap u lah!!!

Tiada ulasan: